sukienki wieczorowe

W związku z tym, że bardzo lubicie wpisy o sukniach ślubnych i sukienkach na wesele lub inne wyjście, gdzie trzeba na prawdę ładnie się ubrać mam dla was kolejną dawkę inspiracji. Zresztą kolejny sezon właśnie ruszył i pewnie znów staniecie przed problemem, co ubrać na taką imprezę. Dziś zatem kolejny taki post, gdyż niektóre ze stron, jakie Wam podałam w poprzednich, starszych publikacjach już nie istnieją. Ostatnio robiłam porządki na blogu i tutaj zaktualizowany wpis: ,,sukienki na wesele". Ale mam dla Was również kolejną stronę z wyjątkowymi kreacjami (read prom dress), a jest nią sklep sherry.london. Ceny sukienek różne, ale niektóre wyglądają zniewalająco. Uważam, że inspiracji nigdy nie za wiele, a może to właśnie tam znajdziecie i zakochacie się w jakiejś kreacji.

sukienki-gwiazd


A to sukienki wieczorowe, w których się po prostu zakochałam, szczególnie w tej białej! Teraz o tylko potrzebna mi idealna figura, aby też tak bosko wyglądać ;)
sukienka-na-poprawiny

sukienki-wieczorowe


Czarne sukienki wieczorowe (Black prom dress)
wieczorowe-czarne-sukienki


Niebieskie sukienki wieczorowe (Blue prom dress)
Uwielbiam taki błękit. Jest boski!
piękne-sukienki-na-wesele

A tutaj sukienki w cenach promocyjnych ( cheap prom dress)
dresses

7 komentarzy:

  1. Cudowneee *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest w czym przebierać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Heja. Przyznam, że większość tych kreacji jest wręcz genialna. Ja przeglądałam ostatnio sukienki wieczorowe w modbisie i w sumie też kilka mi się podoba. Może to nie ta klasa, ale jak na mój portfel to myślę, że byłabym zadowolona. Kupowałyście może tam już?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli spodobał ci się mój blog zapraszam do obserwowania ;)

Copyright © 2016 Kasia Krupińska , Blogger